dimecres, 17 de setembre del 2008

Reflecció de la setmana passada

Per unes platges més netes...

L'altre dia vaig anar a la platja, i em vaig encontrar en diferents coses. La primera que feia molt de vent, la segona que no hi havia casi gent i la tercera, que la gent no la cuida gens. Hi ha molta gent que amaga la brutícia entre la arena, però sempre acaba ixnit, o simplement la llancen al terra i més amples que ningú. També és cert que hi ha gent que cuida tot el que fa en la platja per no enbrutar-la, i inclús arrepleguen la brossa que deixen els altres. Una de les coses que menys soporte és a la gent que fuma en la platja i després apaguen el cigarret en el terra i l'amaguen entre grapats d'arena. Jo no dic que la gent no fume en la platja (que tampoc dic que ho fagen) però el que si que demane és que si la gent fuma que tinga cura del medi i agafe alguna cosa per llançar la cendra i el cigarret.

La platja en general estava molt neta, però la gent pel matí va deixar la seua petjada, petjada en forma de brossa. Caminant, caminant, vaig veure de tot, des d'emboltoris de menjar, fins a tiretes d'algun xiquet i paperets, i fins i tot algun excrement, i com no cigarrets. El personal de neteja de les platges neteja tots els dies però no netegen a tota hora, així que la platja estiga neta durant tot el dia es feina de tota la gent que es passa per la platja, aportar el granet d'arena a la platja per a que estiga neta es cosa de tots.